ورودی پاور آمپ

ورودی پاور آمپ

ورودی پاور آمپ در میکسر دایناکورد

ورودی پاور آمپ ( Inputs Power Amp ) برای اتصال دستگاه و یا میکسر های جانبی به پاور دستگاه دایناکورد است. یعنی برای استفاده مستقل از پاور دستگاه از این ورودی استفاده کنید.

در ضمن هنگام استفاده از این ورودی هیچ ولوم یا فیدری روی این ورودی تاثیر ندارد. یه کاری که برخی از افراد انجام می‌دهند این است که خروجی های مون ( Mon ) را به این ورودی متصل می‌کنند.

و بعد از خروجی های اسپیکون دستگاه خروجی را دریافت می‌کنند. دلیل این کار این است که از فیلتر فیدبک در خروجی صدا استفاده کنند. خب بدیهی است که این ورودی فقط در میکسر های پاورمیت ( PowerMate ) وجود دارد.

در بالای این ورودی ها یک خروجی صدای اصلی (Master) وجود دارد که شما می‌تواید با استفاده از این خروجی ها دستگاه خود را به یک افکتور متصل کنید و خروجی افکتور را مجدد وارد میکسر نمایید.

این کار به شما این اجازه را خواهد داد که در صورتی که دستگاه دایناکورد افکت صوتی (FX) مورد نظر شما را ندارد، شما بتوانید با استفاده از اتصال یک افکتور به دستگاه خود، افکت مد نظر خود را بر روی صدای خروجی دستگاه اعمال کنید.

ورودی پاور آمپ به جز همه موارد بالا به شما این اجازه را خواهد داد که در صورت خرابی میکسر صدا و یا ایجاد نویز در میکسر شما همچنان بتوانید از آمپلی‌فایر آن استفاده نمایید.

 

ورودی پاور آمپ در میکسر دایناکورد

 

این مقاله را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر