اولین ماژول Neve 1057 برای فروش

شنبه, 10 دی 1401

 

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

اولین ماژول Neve 1057 برای فروش

مجموعه ای از 16 پری امپ میکروفون Neve 1057 اصلی و ماژول EQ از مجموعه شخصی تهیه کننده، مهندس، آهنگساز و تنظیم کننده مشهور Michael Beinhorn، به تازگی برای فروش عرضه شده است.

این کنسول جزو اولین کنسول‌های دست ساز سری Neve 80 Rupert Neve که در سال 1968 برای Chicago Sound Studios ساخته شد و قبل از فروش توسط تام رایت در آتلانتا ساخته شد و از سال 1995 تحت مالکیت Beinhorn بوده است.

این کنسول در طول ضبط برخی از نمادین ترین آلبوم های راک دهه 1990 و اوایل دهه 2000، از جمله "حیوانات مکانیکی" مرلین منسون، "Superunknown" ساوندگاردن، "پوست مشهور" هول، توسط کورن و آزی آزبورن "Ozzmosis" استفاده شده است.

ماژول های دستگاه از آن زمان از کنسول خارج شده و در یک قفسه قرار داده شده اند، جایی که تنها برای جلسات مختلف، اجاره داده شده و مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

 

اولین ماژول Neve 1057 برای فروش

 

پیش تقویت‌کننده‌های میکروفن ترانزیستور و ماژول‌های EQ از ترانزیستورهای ژرمانیومی و ترانسفورماتورهای ورودی و خروجی گاردنر استفاده می‌کنند و به دلیل صدای متمایز خود، به‌ویژه زمانی که برای ضبط درام استفاده می‌شوند، شهرت دارند: پس از شنیدن صدای 1057 برای اولین بار، بینهورن گفت که «هرگز این‌قدر زیاد نشنیده است؛ عمق، بُعد یا ضربه... انگار طبل‌ها از بلندگو بیرون می پرند.

قفسه واقعی ماژول‌ها همراه با یک کیس پرواز، سه منبع تغذیه کنسول Neve با طراحی جدید (در جعبه پرواز جداگانه خود)، کابل‌ها و یک محفظه پچ همراه است. در قسمت پشتی دستگاه نیز یک کلید روشن/خاموش برای برق فانتوم 48 ولت تعبیه شده است.

[فروش توسط سایت حراج آنلاین ANALOGr نظارت می شود و در حال حاضر تخمین زده می شود که قیمت فروش نهایی بین 250,000 تا 350,000 دلار برسد!

rupert neve handbuilt 1 neve 80 series console

انصراف از نظر