اطلاعیه حفظ حریم خصوصی

سایت Mixseda به حریم خصوصی شما احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از داده‌های شخصی شماست. در این اطلاعیه نحوۀ حفظ حریم خصوصی، نحوۀ حفاظت از داده‌های شخصی شما وقتی از سایت ما بازدید می‌کنید (فارغ از از اینکه کجا هستید) و چگونه با سایت Mixseda تعامل می‌کنید و همچنین حقوق شما در مورد حریم خصوصی و قوانین در این زمینه به اطلاع شما می‌رسد.

نحوۀ حفظ حریم ‌خصوصی

سایت میکس صدا همواره سعی نموده از امن‌ترین امکانات برای ارائه هرچه بهتر محتوی برای شما کاربران استفاده کند و برای ایمن نگه داشتن این بستر تحت وب بسیار هزینه شده و از متخصصان زیادی مشورت گرفته شده تا این محتوی به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

 

داده ها و اطلاعات جمع آوری شده

اطلاعات جمع آوری شده توسط سایت Mixseda شامل موارد زیر می‌باشد:

  • اطلاعات مربوط به کانکشن کاربران و نیازمندی های آنها برای ورود به سایت Mixseda
  • اطلاعات مربوط به محتوایی که شما از آن استفاده می‌کنید و کلمات کلیدی که شما از طریق سرچ کردن این کلمات وارد سایت می‌شوید.
  • داده های مربوط به ثبت‌نام و سفارش کالا (در صورت خریداری محصولات و یا انجام پروسه ای در سایت که نیاز به احراز هویت داشته باشید.)

بدیهی است که ما برای ارسال یک کالا برای شما به آدرس و مشخصات شما نیازمندیم، همچنین ما به صورت پیشفرض این دیتاها را برای خرید های بعدی شما نگه‌داری می‌کنیم و یا به درخواست مکتوب مشتری این اطلاعات را برای همیشه از روی بانک های اطلاعاتی سایت حذف می‌کنیم.

 

اطلاعیه حفظ حریم خصوصی mixseda

 

نحوۀ حفاظت از داده‌های شخصی شما

داده های شما با استفاده از روش های مختلفی جمع آوری شده و به صورت رمزنگری شده با سرور های مرکزی Mixseda تبادل می‌شوند تا این داده‌ها برای کسی قابل فعم نباشد.

پس از تبادل این اطلاعات داخل دیتابیس (SQL Server) سایت Mixseda ذخیره سازی می‌شوند. تا در صورت لزوم مجدد مورد استفاده قرار گیرند.

 

چگونه از داده‌های جمع آوری شده استفاده می‌کنیم

سایت میکس صدا تنها برای موارد زیر از دیتا های شما استفاده می‌کند:

  • ارسال سفارشات
  • بهبود مطالب و مقالات
  • پیگیری سوالات و مشکلات در مورد سایت و محتوای آن
  • پیگیری سفارشات قبلی انجام شده کاربران
  • انجام پروسه ای که خود کاربر درخواست آن را به سایت Mixseda داده

توجه داشته باشید که سایت Mixseda چه از لحاظ قانونی و چه از لحاظ اخلاقی قادر به فروش و یا دراختیار گذاشتن بانک اطلاعاتی خود نمی‌باشد.

 

حقوق شما در زمینه حفظ حریم خصوصی

شما هر زمانی با ارائه مدرک می‌توانید از سایت Mixseda در حوزه تخلف در زمینه حفظ حریم خصوصی از سایت Mixseda شکایت نمایید.

لازم به ذکر می‌باشد سایت Mixseda تابع قوانین حکومت جکهوری اسلامی ایران می‌باشد و ما از شما درخواست می‌کنید هرگونه مغایرتی با قوانین داخل سایت وجود داشت، آنرا به اطلاع ما برسانید.