شرکت Acoustics Audio دستگاه Rust را منتشر کرد

پنجشنبه, 3 شهریور 1401

شرکت Acoustics Audio دستگاه Rust را منتشر کرد

شرکت Acoustics Audio دستگاه Rust - Motor EQ را منتشر کرده است، آخرین افزونه اضافه شده به خط پلاگین های معتبر Aqua. این جدیدترین پیشنهاد با هدف بازآفرینی صادقانه صدای یک اکولایزر ثابت بسیار کمیاب، غیرفعال و هفت بانده ساخته شده توسط مهندسان موتاون در دهه 1960 برای افزایش صدای تولیداتشان است.

هفت باند ثابت در فرکانس‌های 50 هرتز، 130 هرتز، 320 هرتز، 800 هرتز، 2 کیلوهرتز، 5 کیلوهرتز و 12.5 کیلوهرتز کار می‌کنند که هر کدام دارای محدوده تنظیم بهره +/- 8 دسی‌بل هستند. مطابق با طراحی سخت افزاری اصلی، پلاگین دارای Q متناسب است، به این معنی که به جای داشتن کنترل قابل تنظیم، Q هر باند با میزان بهره اعمال شده متفاوت است. برش‌ها یا تقویت‌های کوچک Q بزرگ دارند، در حالی که برش‌ها یا تقویت‌های بزرگ‌تر دارای یک Q باریک فزاینده هستند. زنگ -

صدای موتور EQ همچنین با وابستگی متقابل بین باندهای ثابت آن مشخص می شود و یک بار دیگر رفتار دستگاه اصلی را تکرار می کند. بهره هر یک از باندها تحت تأثیر دو باند نزدیک است، بنابراین هر زمان که هر دو روی حداکثر تنظیم شوند، بهره باند مرکزی اندکی کاهش می یابد.

 

شرکت Acoustics Audio دستگاه Rust را منتشر کرد

 

ویژگی های جدید برای دوران DAW

علاوه بر ویژگی‌های موجود در سخت‌افزار اصلی، Acustica برخی ویژگی‌های جدید را معرفی کرده است که تطبیق‌پذیری بیشتری را در محیط مدرن DAW ارائه می‌دهد. این افزونه علاوه بر کار در حالت استریو، حالت های Mid و Side را نیز ارائه می دهد. این اجازه می دهد تا پردازش تساوی فقط در مرکز یا عنصر جانبی سیگنال اعمال شود، اگرچه تنظیم هر دو به طور همزمان در یک نمونه پلاگین امکان پذیر نیست.

سوئیچ‌های تریگر جداگانه برای بخش‌های پری‌آمپ و پلاگین EQ در نظر گرفته شده‌اند، و یک گزینه Oversampling برای بخش پیش تقویت‌کننده وجود دارد. در نهایت، Rust - Motor EQ دارای یک منوی از پیش تنظیم داخلی و یک منوی تنظیم اندازه رابط کاربری گرافیکی است.

این افزونه در فرمت های VST، VST3، AAX و AU موجود است. علاوه بر نسخه استاندارد، یک نسخه جایگزین ZL (تأخیر صفر) موجود است که برای استفاده در هنگام نظارت با هزینه منابع پردازش اضافی مناسب است.

قیمت و در دسترس بودن

Rust - Motor EQ اکنون در دسترس است و در حال حاضر با قیمت اولیه 59 یورو تا 20 سپتامبر 2022 عرضه می شود و پس از آن 109 یورو قیمت خواهد داشت. اطلاعات بیشتر در وب سایت Acustica Audio موجود است.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر