نرم افزار Tracktion Waveform بروز شد

چهارشنبه, 2 شهریور 1401

نرم افزار Tracktion Waveform بروز شد

Tracktion یک به روز رسانی بزرگ را برای Waveform Free منتشر کرده است، نسخه رایگان برنده جایزه نرم افزار Waveform DAW خود. بر اساس ویژگی‌های اساسی Waveform Pro، نسخه رایگان این نرم‌افزار به سادگی مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاهش‌یافته را بدون هیچ وقفه یا محدودیتی در شمارش آهنگ، صادرات، استفاده از افزونه‌های شخص ثالث یا قابلیت‌های ذخیره ارائه می‌دهد.

نسخه 2022 این نرم افزار دارای یک مرورگر کاملا جدید است که برچسب ها، علاقه مندی ها و لیست های هوشمند را با ظاهر و احساسی مشابه Waveform Pro 12 ارائه می دهد. اکنون 15 افکت صوتی و شش افزونه کاربردی از جمله یک ابزار تبدیل وجود دارد. mono و تحلیلگر طیفی که در پاسخ به درخواست کاربر اضافه شده است. گنجاندن یک پنل Actions اختصاصی به کاربران اجازه می‌دهد تا اقدامات پرکاربرد را ترجیح دهند و اقدامات سفارشی ایجاد کنند که می‌توانند با کلیک یک دکمه فراخوانی شوند.

برای مروری بر ویژگی های ارائه شده با Wavefrom Free، ویدیوی راه اندازی زیر را تماشا کنید.

 

 

این نرم افزار با رایانه های شخصی با ویندوز 8، ویندوز 10 یا ویندوز 11، رایانه های اپل (هر دو مدل اینتل و اپل سیلیکون) با macOS 10.11 و بالاتر سازگار است و همچنین بر روی سیستم های لینوکس در اوبونتو 18.04 آزمایش شده است.

دسترسی

Waveform Free هم اکنون برای دانلود از وب سایت Tracktion در دسترس است.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر