DDMF نسخه دوم Plugindoctor را معرفی کرد

پنجشنبه, 3 شهریور 1401

DDMF نسخه دوم Plugindoctor را معرفی کرد

DDMF یک به‌روزرسانی برای Plugindoctor، نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل پلاگین VST و AU که اکنون به‌عنوان یک افزونه و به‌عنوان یک برنامه مستقل در دسترس است، اعلام کرد. Plugindoctor طیف گسترده ای از ابزارهای اندازه گیری را ارائه می دهد که هم برای توسعه دهندگان و هم برای کاربرانی که می خواهند بفهمند یک پلاگین دقیقاً چه کاری با صدای آنها انجام می دهد مناسب است.

این نرم افزار دارای موتور تبدیل فوریه سریع (FFT) است و تجزیه و تحلیل کانال استریو مستقل را ارائه می دهد و یک اسیلوسکوپ داخلی به کاربران امکان می دهد سیگنال های ورودی را در زمان واقعی نظارت کنند. حالت خطی امکان اندازه گیری دامنه و پاسخ فاز را با استفاده از سیگنال های ورودی دلتا یا تصادفی فراهم می کند و حالت هارمونیک تجزیه و تحلیل دقیق پاسخ فرکانسی سیگنال ورودی سینوسی را تسهیل می کند.

سیگنال‌های رمپ را می‌توان برای آزمایش فشرده‌سازی یا انبساط استفاده کرد، و سیگنال‌های انتشار حمله به کاربران اجازه می‌دهند منحنی‌های حمله و فروپاشی پلاگین کمپرسور را کنترل کنند. Plugindoctor قادر است دو پلاگین را به صورت موازی برای تجزیه و تحلیل همزمان بارگذاری کند و یک گزینه ذخیره سازی برای منحنی های حاصل در هنگام اندازه گیری در حالت های تحلیل خطی و هارمونیک ارائه می شود که امکان مقایسه آسان پلاگین ها یا تنظیمات مختلف را فراهم می کند.

نسخه مستقل در نسخه های 32 و 64 بیتی و نسخه پلاگین در فرمت های VST، VST3، AU یا AAX برای تجزیه و تحلیل در نرم افزار DAW موجود است. هر دو نسخه قادر به بارگیری پلاگین های VST، VST3 و AU (در مک) هستند.

قیمت و در دسترس بودن

Plugindoctor v2 اکنون در وب سایت DDMF با قیمت 33 پوند شامل مالیات بر ارزش افزوده در دسترس است. کاربران Plugindoctor v1 حق ارتقای رایگان را دارند.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر