LANDR Studio منتشر شد

چهارشنبه, 2 شهریور 1401

LANDR Studio منتشر شد

پلتفرم تالیف، مسترینگ و توزیع آنلاین LANDR یک بسته اشتراک همه‌جانبه با عنوان LANDR Studio معرفی کرده است که به اعتقاد آنها هر آنچه را که برای ایجاد، اصلاح، اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از موسیقی خود نیاز دارند در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اکنون به مشترکان سالانه مجوز 13 ابزار و افکت افزونه شخص ثالث دیگر از شرکت‌هایی مانند IK Multimedia، UJAM، Arturia و Baby Audio و همچنین محتوای آموزشی از Melodics و Groove 3 تعلق می‌گیرد. افزونه‌های بیشتر، نرم‌افزار و دوره‌های کالج موسیقی Ableton و Berklee در ماه‌های آینده اضافه می‌شوند که در مجموع بیش از 2000 دلار در سازهای اضافی می‌پردازند.

به عنوان بخشی از اشتراک خود در LANDR Studio، کاربران می‌توانند به کاتالوگ LANDR از نمونه‌ها و صداهای بدون حق امتیاز دسترسی داشته باشند یا حلقه‌های زنده را با ساز مجازی کروماتیک این شرکت پخش کنند. امکانات جلسه تصویری و صوتی برای برقراری ارتباط با همکاران و همچنین یک سیستم اشتراک فایل یکپارچه وجود دارد. دسترسی به سرویس مسترینگ LANDR شامل نامحدود MP3 Master و سه WAV Master در هر ماه در قیمت اشتراک گنجانده شده است. پس از اتمام پروژه، کاربران می توانند موسیقی خود را در بیش از 150 سرویس پخش و فروشگاه توزیع کنند.

دانیل رولند، رئیس استراتژی و مشارکت LANDR و سازنده برنده جوایز، توضیح می‌دهد: «هدف ما این است که با سازندگان از همه نوع در هر کجا که هستند ملاقات کنیم، و غنی‌ترین و با ارزش‌ترین پیشنهاد اشتراکی را که تا کنون ایجاد شده است، ارائه کنیم. "استودیو LANDR چه در یک فضای حرفه ای سطح بالا باشند و چه از یک کمد روی لپ تاپ خود کار می کنند، استودیو LANDR می تواند از خلاقیت آنها حمایت کند، به آنها کمک کند تا جامعه ای پیدا کنند و ابزارها و آموزش هایی را که برای ارائه آنها نیاز دارند در اختیارشان بگذارد. جاه طلبی های موسیقی آنها." .

قیمت و در دسترس بودن

اشتراک‌های LANDR Studio اکنون از طریق وب‌سایت LANDR در دسترس هستند که از 9 پوند در ماه شامل مالیات بر ارزش افزوده (هزینه سالانه) شروع می‌شود.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر