Spectral Plugins نرم‌افزار OCS-45 را منتشر کرد

پنجشنبه, 3 شهریور 1401

Spectral Plugins نرم‌افزار OCS-45 را منتشر کرد

شرکت Spectral Plugins نرم‌افزار OCS-45 را منتشر کرده است، یک پلاگین شبیه سازی کاست که انواع صداهای lo-fi را از شبیه سازی کاست نوستالژیک تا افکت های دیستورت خلاق ارائه می دهد.

شبیه‌سازی‌هایی از چهار نوع مختلف کاست با حالت‌های Ferric، Chromium، Ferrichrome و Metal موجود است و نویز را می‌توان از طریق چهار الگوی نویز قابل انتخاب با کنترل سطح اختصاصی به سیگنال وارد کرد. Wow و flutter از طریق چهار کنترل در رابط کاربری گرافیکی قابل تنظیم هستند، با کنترل‌های Rate و Depth برای هر کدام، و این افکت همچنین دارای یک کنترل Dropout است که می‌تواند به طور مستقل بر روی سیگنال‌های ورودی و نویز کار کند.

علاوه بر پارامترهای شبیه سازی نوار، OCS-45 به یک اثر اعوجاج اختصاصی نیز مجهز شده است. انواع اعوجاج Tube، Diode، Soft Clip، Saturation و Downsample ارائه شده است و بخش دارای پارامترهای Drive و Tone و همچنین کنترل کلی Dry/Wet برای جلوه است.

بخش تنظیمات کاست امکان سفارشی سازی هر نوع کاست را فراهم می کند، با یک کنترل کیفیت که پهنای باند سیگنال پردازش شده را کاهش می دهد و یک کنترل مونو که تنظیم مداوم عرض استریو را ارائه می دهد. این بخش همچنین دارای کنترل خشک / مرطوب خود است تا اثر حاصل را با سیگنال اصلی ترکیب کند.

کنترل‌های دریافت ورودی و خروجی در بالای رابط کاربری گرافیکی به همراه یک کنترل خشک / مرطوب جهانی یافت می‌شوند. این افزونه همچنین شامل بیش از 80 پیش تنظیم کارخانه است که به کاربران طیف وسیعی از صداها را می دهد که می توانند فورا بارگذاری شوند. OCS-45 در فرمت های VST2، VST3، AU و AAX موجود است و بر روی پلتفرم های ویندوز و مک پشتیبانی می شود.نسخه های VST و AU نیز بر روی پردازنده های M1 اپل پشتیبانی می شوند.

برای مشاهده کلی از ویژگی های این افزونه ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 

 

قیمت و در دسترس بودن

OCS-45 اکنون از وب سایت Spectral Plugins در دسترس است و قیمت آن 15 دلار است.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر