بسته نرم افزاری Lofi Explorer Audio Rigid

شنبه, 22 مرداد 1401

بسته نرم افزاری Lofi Explorer Audio Rigid

Rigid Audio از انتشار Lofi Explorer Bundle خبر داده است، مجموعه ای 7 گیگابایتی از سه ساز مجازی که به اعتقاد آنها برای سازندگان موسیقی متن های محیطی و موسیقی آرامش بخش ایده آل هستند.

اولین ساز، LOFI Drummer، شامل 70 کیت درام و نویز است که در دسته های خرد شده، فیلتر شده، ترکیبی، ملو و پردازش شده سازماندهی شده اند. شش بخش در دسترس است که هر کدام کنترل ASDR، پان و تنظیم نمونه های بارگذاری شده را فراهم می کند، و همچنین خروجی های صوتی جداگانه را برای مسیریابی و پردازش بیشتر هر عنصر کیت در DAW کاربر ارائه می دهد. این ابزار همچنین مجهز به فیلتر پایین گذر اصلی است.

LOFI Explorer 123 ساز را با خود به ارمغان می آورد که به دسته های Atmo، Bass، Combi، Keys و Lead تقسیم می شوند. باز هم، این ابزار دارای کنترل‌های ASDR و یک فیلتر کم‌گذر اصلی است. از نظر مدولاسیون، یک LFO داخلی به شما امکان کنترل پارامترهای پان، گام و حجم ابزار را می دهد.

ساز سوم، LOFI Traveler، بر بافت‌ها و مناظر صوتی محیطی تمرکز دارد و 110 منبع صوتی ارائه می‌دهد. همانند سایر ابزارهای موجود در بسته، کنترل ASDR به همراه یک فیلتر اصلی پایین گذر ارائه شده است، و یک بار دیگر یک LFO در دسترس است تا امکان مدولاسیون پان، گام و کنترل صدا را فراهم کند.

ابزارهای مجموعه در قالب‌های پلاگین VST2، VST3، و AU موجود هستند و در سیستم‌هایی که ویندوز 7 یا بالاتر و macOS X 10.12 (Sierra) یا بالاتر دارند، پشتیبانی می‌شوند. Rigid Audio ادعا می کند که هر سه ابزار برای استفاده بسیار کم از CPU طراحی شده اند.

برای شنیدن پیشنهادات بسته، تریلر زیر را بررسی کنید.

 

 

بسته نرم افزاری Lofi Explorer اکنون در دسترس است و در حال حاضر با قیمت اولیه 12 دلار تا 31 آگوست 2022 عرضه می شود و پس از آن به قیمت کامل 99 دلار افزایش می یابد.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر