راه حل های MIDI بی سیم شرکت Nektar

پنجشنبه, 27 مرداد 1401

راه حل های MIDI بی سیم شرکت Nektar

شرکت Nektar دو دستگاه جدید WIDIFLEX و WIDIFLEX USB را معرفی کرده است که راه حل های MIDI بی سیم را برای تقریباً همه دستگاه ها و سیستم عامل های MIDI ارائه می دهند. هر دو دستگاه از اتصال کم انرژی بلوتوث (BLE) برای انتقال اطلاعات MIDI به صورت بی سیم استفاده می کنند، با بلوتوث 5 دو برابر برد (تا 20 متر / 65 فوت) و نیمی از تاخیر بین دستگاه ها (تا 3 میلی ثانیه) در مقایسه با نسخه های بلوتوث قبلی. .

WIDFLEX

WIDIFLEX از مجموعه ای از دو شاخه DIN پنج پین تشکیل شده است که BLE MIDI بی سیم را به تقریباً هر دستگاه MIDI اضافه می کند. دو شاخه بزرگتر به خروجی MIDI دستگاه متصل می شود و شامل اجزایی است که اتصال بی سیم را فراهم می کند، در حالی که دوشاخه کوچکتر (جداشدنی) به ورودی MIDI متصل می شود. نیازی به برق خارجی نیست، زیرا WIDIFLEX از خروجی MIDI تجهیزات متصل برق می گیرد.

مجموعه دوم را می توان به یک ابزار جداگانه متصل کرد و یک فرآیند جفت شدن خودکار این دو دستگاه را به هم متصل می کند و انتقال بی سیم دو طرفه داده های MIDI را ارائه می دهد. همچنین امکان برقراری ارتباط مستقیم بلوتوث با رایانه های اپل یا دستگاه های تلفن همراه دارای macOS یا iOS وجود دارد. Nektar ادعا می کند که بهترین راه حل برای کاربران ویندوز، استفاده از USB WIDIFLEX برای ارائه عملکرد BLE MIDI است.

USB WIDFLEX

WIDIFLEX USB دانگلی است که BLE MIDI را به تمام سیستم عامل های اصلی اضافه می کند و می تواند عملکرد بهتری نسبت به راه حل های یکپارچه ارائه دهد. این یک دستگاه سازگار با کلاس است، بنابراین برای کار کردن با درایورهای MIDI سیستم عامل روی پلتفرم های پشتیبانی شده نیازی به درایورهای سفارشی ندارد.

یک عملکرد گروهی به شما امکان می دهد تا شبکه های بی سیم حداکثر از پنج دستگاه WIDI فعال (یک دستگاه مرکزی و حداکثر چهار دستگاه WIDI محیطی در 16 کانال) و همچنین چندین جفت ثابت از دستگاه های متصل مستقیم ایجاد کنید. یک برنامه رایگان WIDI برای پلتفرم های موبایل iOS و Android در دسترس است که به کاربران اجازه می دهد پیکربندی ها را ایجاد، مدیریت و فراخوانی کنند.

دسترسی

هر دو دستگاه در حال حاضر در نمایندگی های فروش Nektar در سراسر جهان در دسترس هستند. WIDIFLEX 41.99 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده / 49.99 یورو و WIDIFLEX USB 49.99 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده / 59.99 یورو قیمت دارد.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر