سخت افزار Stam Audio StamChild SA-670 MK2

دوشنبه, 24 مرداد 1401

سخت افزار Stam Audio StamChild SA-670 MK2

Stam Audio در ساختن کپی از سخت افزارهای قدیمی تخصص دارد و هدف آن تولید بهترین و دقیق ترین واحدهای صوتی موجود با هر قیمتی است. آخرین اعلامیه آنها StamChild SA-670 MK2 است، نسخه به روز شده ای از کمپرسور کلاسیک Fairchild 670 که سخت افزار آنها ساخته شده است. با این هدف توسعه یافته است که مسیر صوتی تا حد امکان به واحدهای اصلی نزدیک باشد و منحنی فشرده سازی یکسانی را نشان دهد، Stam. صدا ادعا می کند SA-670 MK2 عملاً از یک Fairchild اصلی قابل تشخیص نیست.

این واحد توسط Stam Audio در شیلی به صورت دستی ساخته شده است و از یک قاب و صفحه جلویی ساخت آلمان استفاده می‌کند که دارای دستگیره‌های صحیح تاریخی و یک متر VU است. در مجموع 18 لوله در مسیر سیگنال دستگاه وجود دارد و این طراحی همچنین از هشت بازتولید ترانسفورماتور برتر ساخته شده توسط AMI در ایالات متحده و برایان سوتر در بریتانیا استفاده می کند.

 

سخت افزار Stam Audio StamChild SA-670 MK2

 

برخی از تغییرات طراحی به منظور کاهش هزینه های ساخت انجام شده است، اما همه در مناطقی که مسیر سیگنال صوتی را تحت تاثیر قرار نمی دهند. ابتدا منبع تغذیه لوله با طراحی حالت جامد مدرن جایگزین شد و تقویت کننده کنترل به پیکربندی هیبریدی تغییر یافت.

Stam Audio مطمئن است که این واحد را تحت تأثیر قرار می دهد و 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد، و به کاربران این امکان را می دهد که دستگاه را در مراحل اولیه خود قرار داده و در صورت نارضایتی، آن را برای بازپرداخت کامل بازگردانند.

StamChild SA-670 MK2 5999 دلار قیمت خواهد داشت و اکنون با قیمت 4990 دلار برای پیش‌سفارش در دسترس است و اولین دسته برای تولید در نوامبر 2022 برنامه‌ریزی شده است. نسخه مسترینگ با کنترل‌های مرحله در صورت درخواست در دسترس است.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر