شرکت Cherry Audio، Elka-X را منتشر کرد

جمعه, 28 مرداد 1401

شرکت Cherry Audio، Elka-X را منتشر کرد

Cherry Audio از انتشار Elka-X، یک سینت سایزر نرم افزاری بر اساس ساز کمیاب ELKA Synthex خبر داد. ELKA آخرین Synthex را برای Stevie Wonder در اواسط دهه 1980 منتشر کرد، که از آن برای لحن باس متمایز تک آهنگ خود "Skeletons" از آلبوم 1987 "Characters" استفاده کرد. دیگر کاربران قابل توجه Synthex عبارتند از: جف داونز از ابرگروه آسیا، کیت امرسون، نیک رودز از دوران دوران، پیتر هاول از کارگاه رادیوفونیک بی بی سی و ژان میشل ژار که به طور گسترده از آن در Rendezvous و برای معروف "هارپ لیزری" خود استفاده کرد. صدا.

Cherry Audio ادعا می کند که آنها دقیقاً تمام جنبه های سینتی سایزر Elka-X را ساخته اند تا صدا و رفتاری دقیقاً مانند یک سینت سایزر سخت افزاری قدیمی داشته باشد و تمام تلاش ها برای تقلید از لحن برتر DCO ها، فیلتر دینامیک و گروه کر انجام شده است. اصلی ویژگی‌های نوآورانه شکل‌دهی و عملکرد صدا مانند لایه‌بندی و تقسیم صفحه کلید حفظ شده‌اند و توالی‌سنجی 128 مرحله‌ای بهبودهایی را به خود دیده است.

همانند سایر ترکیبات و افکت های قدیمی خود، Cherry Audio با به روز رسانی مجموعه ویژگی های آن برای سازگاری بهتر با محیط های استودیویی مدرن، هدف خود را حفظ صدا و حس ساز اصلی داشت. Elka-X حالت‌های پلی‌فونی و فیلتر را گسترش می‌دهد، و همچنین حالت‌های مونو و هماهنگ را که در طراحی اصلی وجود نداشت، معرفی می‌کند. عملکرد گسترده LFO ها و افزودن پاسخ پویا پتانسیل مدولاسیون ساز را افزایش می دهد و گنجاندن آرپگیاتور امکانات نوازندگی جدیدی را ارائه می دهد.

کنترل‌های پانل منحصربه‌فرد درون رابط کاربری گرافیکی، تعویض تنظیمات بین لایه‌ها، آهنگ‌های ترتیب‌دهنده و حتی از پیش تنظیم‌های مختلف را سریع و آسان می‌کند. علاوه بر افکت کر اصلی، Elka-X به افکت‌های استریو پژواک و ریورب با کیفیت استودیو، با تنظیمات مستقل برای هر دو سطح، دست یافته است. Cherry Audio ادعا می‌کند که Elka-X با لمس‌های اضافی مانند حافظه آکورد، بیش از 600 وصله حرفه‌ای، و نقشه‌برداری MIDI انعطاف‌پذیر، تجربه Synthex معتبر و گسترده‌ای را در قرن بیست و یکم به ارمغان می‌آورد.

Elka-X هم به عنوان یک برنامه مستقل و هم در قالب‌های پلاگین AU، VST، VST3 و AAX برای Windows و macOS عرضه می‌شود، با پشتیبانی بومی از سیلیکون اپل که حداکثر کارایی را در رایانه‌های مک با پردازنده‌های M1 و M2 ممکن می‌سازد.

دسترسی

Elka-X اکنون از SOS MusicTools با قیمت 39 دلار در دسترس است.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر