شرکت United Plugins ، TrapTune را منتشر کرد

پنجشنبه, 27 مرداد 1401

شرکت United Plugins ، TrapTune را منتشر کرد

شرکت United Plugins از انتشار TrapTune خبر داد، یک پلاگین تصحیح زمین که توسط SounDevice Digital ساخته شده است که شامل جلوه‌های اعوجاج و دو برابر کردن، قابلیت‌های تغییر مسیر، و بخش‌های تاخیر و ریورب یکپارچه می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، هدف TrapTune تولیدکنندگانی است که در ژانرهایی کار می کنند که برای ارائه صدای خاص خود به جلوه های تنظیم صوتی قوی متکی هستند، و United Plugins می گوید که این افکت به ویژه برای ترپ، هیپ هاپ، EDM، R&B و پاپ معاصر مناسب است. موسیقی

یک بخش "Tune In" در بالای رابط کاربری گرافیکی دسترسی به کنترل‌های تصحیح زمین را فراهم می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند کلیدی را که روی آن کار می‌کنند از یک منوی کشویی انتخاب کنند. یک دکمه بزرگ Trap Tune Intensity و به دنبال پارامترهای Speed ​​و Style به شما امکان کنترل سطح تصحیح اعمال شده را می دهد، با نتایج احتمالی از تصحیح ظریف گرفته تا افکت های تنظیم سخت با مصنوعات قابل توجه. یک کنترل Transpose یک تغییر در زیر صدای +/- 12 نیم‌تون را ارائه می‌کند، و یک کنترل Formant Shift به کاربران اجازه می‌دهد تا صدای صدا را بدون تأثیر بر بلندی یا سرعت آن تغییر دهند.

بخش Second Voice اساساً صدای دیگری را اضافه می کند که هماهنگ با آهنگ در حال پردازش می خواند. یک کنترل Transpose یک تغییر در زیر و بمی 12 نیم‌تنی +/- فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد جلوه‌های هارمونی ایجاد کنند یا صدای دوم را یک اکتاو بالاتر یا پایین‌تر از صدای اصلی قرار دهند. میزان صدای دوم را می توان با یک کنترل سطح تنظیم کرد و یک سوئیچ صدای استریو افکت دوبلر TrapTune را فعال می کند و صدای استریو وسیع تری ایجاد می کند.

سه بخش افکت جداگانه وجود دارد و هر کدام را می توان به صورت جداگانه فعال یا دور زد. بخش Distortion دارای کنترل‌های Drive و Dry / Wet است، در حالی که بخش Reverb پلاگین دارای پارامترهای Decay، Size و Dry / Wet است. در نهایت، بخش Delay مجموعه‌ای از تاخیرهای همگام‌سازی شده با زمان را به همراه کنترل‌های Dry/Wet و Feedback ارائه می‌دهد.

 

شرکت United Plugins ، TrapTune را منتشر کرد

 

پایین رابط کاربری گرافیکی شامل یک فیلتر بالاگذر قابل تعویض، کنترل‌های ورودی و خروجی است که هر کدام +/- 24 دسی‌بل تنظیم می‌کنند، و چند متر بزرگ که نشان‌دهنده بصری سطوح در هر انتهای زنجیره پردازش دوشاخه را ارائه می‌دهد. -که در.

دسترسی

TrapTune در حال حاضر در دسترس است و تا 30 سپتامبر 2022 با قیمت مقدماتی 79 یورو / 66 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ارائه می شود. این افزونه در فرمت‌های AAX، AU، VST و VST3 موجود است و در macOS 10.10 و بالاتر و ویندوز 8/10 پشتیبانی می‌شود.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر