فروش پانل های T'Fusor

پنجشنبه, 27 مرداد 1401

New Auralex T’Fusor finishes

Auralex Acoustics اعلام کرده است که پانل های بلندگوی T'Fusor آن اکنون در سه رنگ جدید در دسترس هستند. پنل‌های معروف این شرکت که قبلا فقط در رنگ سفید در دسترس بودند، اکنون با گزینه‌های «مشکی مات»، «قرمز خودروی ورزشی» و «فیبر کربنی» ارائه می‌شوند تا زیبایی‌شناسی هر استودیو، اتاق کنترل، صحنه یا تئاتر را تکمیل کنند.

پنل‌های T'Fusor از ABS بسیار بادوام ساخته شده‌اند و برخلاف بسیاری از محصولات جایگزین، پشت پنل دارای یک جاذب 1 اینچی است در حالی که حفره‌های داخلی نیز دارای یک پرکننده صوتی هستند، هر دو ویژگی که Auralex می‌گوید به فیوزور T کمک می‌کند تا یک جاذب 1 اینچی را ایجاد کند. مقدار مفید به دام انداختن فرکانس پایین علاوه بر انتشار. سازنده ادعا می‌کند که پنل‌های T'Fusor فوراً با شکستن بازتاب‌ها و پژواک‌های بال‌انگیز بدون حذف انرژی صوتی اضافی از یک فضا، حسی از فضای صوتی را ایجاد می‌کنند.

این آخرین معرفی همچنین راه را برای توسعه محصول آینده هموار می کند، با اریک اسمیت، بنیانگذار و رئیس Auralex Acoustics می‌گوید: "ما سرمایه گذاری های سرمایه ای قابل توجهی در قابلیت هایی انجام داده ایم که در حال حاضر به ساده سازی فرآیند تحقیق و توسعه ما کمک می کند و به ما امکان می دهد نوآوری کنید و حتی سریعتر تولید کنید. این انعطاف پذیری افزایش یافته به ما کمک می کند تا محصولات زیبایی شناختی و بسیار موثر را به مشتریان خود با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن ارائه دهیم. ".

ابعاد این پنل ها 23.75×23.75×6 اینچ است و علاوه بر اینکه به راحتی بر روی دیوارها یا سقف ها نصب می شوند، می توانند مستقیماً در سقف های کاذب استاندارد نصب شوند.

دسترسی

پانل های T'Fusor با پرداخت های جدید اکنون با قیمت های زیر در دسترس هستند:

فیبر کربن - تکی 99.99 دلار / بسته چهار تایی 327.99 دلار

ماشین اسپرت قرمز - تکی 99.99 دلار / چهار بسته 327.99 دلار

مشکی مات - تکی 82.99 دلار / چهار بسته 299.99 دلار

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر