پلاگین فراگیر PSP auralControl

جمعه, 28 مرداد 1401

پلاگین فراگیر PSP auralControl

PSPaudioware PSP auralControl، اولین پلاگین از سری جدید PSP auralSeries را منتشر کرده است. این پلاگین که با همکاری نزدیک با بهترین میکسرهای فراگیر توسعه یافته است، با هدف ارائه کنترل فردی بر سطح، قطبیت، پهنای باند و زمان بندی برای هر کانال مجزا در مجموعه ای از فرمت های استاندارد صنعتی از پیش تعریف شده چند کاناله است.

PSPaudioware ادعا می‌کند که PSP auralControl راه‌حل‌های ساده‌ای را برای آسان‌تر کردن زندگی مهندسین میکس ارائه می‌کند، با استفاده‌هایی از متعادل‌سازی مجدد ساقه‌های چند کانالی تا امکانات مسیریابی پیشرفته هنگام کار با افکت‌هایی مانند ریورب در برنامه‌های صوتی همهجانبه. فرمت‌های بسیار متنوعی از استریو و سمت میانی تا 7.1.2 فراگیر در دسترس هستند، و این افزونه همچنین دارای حداکثر اندازه‌گیری و عملکردهای بی‌صدا و انفرادی برای هر کانال است.

هر کانال در قالب انتخاب شده توسط یک کانال میکسر در رابط گرافیکی پلاگین نشان داده می شود، که هر کدام مجهز به یک فیدر برای تنظیم سطح و سه کنترل چرخشی برای تنظیم فیلترهای تاخیر، پایین گذر و عبور است. - بالای کانال. عملکردهای بی صدا و انفرادی در زیر فیدر و همچنین دکمه ای برای معکوس کردن قطبیت کانال موجود است. همه پارامترها را می توان در گروه های از پیش تعریف شده یا سفارشی یا به صورت جداگانه برای هر کانال در مجموعه چند کاناله کنترل کرد.

PSP auralControl یک افزونه ابزار جدید کاملاً فوق العاده و ضروری برای میکس فراگیر است. توانایی فیلتر کردن تنها کانال‌های عقب و به تأخیر انداختن آن‌ها از جلو بدون نیاز به راه‌اندازی مسیریابی پیچیده، صرفه‌جویی زیادی در زمان برای مواردی مانند بازگشت فراگیر FX دارد. حالا همه چیز تمام می شود.» - جیسون لاروکا
تهیه‌کننده موسیقی و میکس‌کننده موسیقی متن - «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»، «موربیوس»، «پسران بد برای زندگی»، «فورت‌نایت»

 

پلاگین فراگیر PSP auralControl

 

از نظر سازگاری، PSP auralControl از ویندوز 7 تا ویندوز 11 و از macOS 12.12 تا macOS 12.04 پشتیبانی می شود. این افزونه به نصب آخرین نسخه برنامه مدیریت iLok نیاز دارد، اما برای اجرا به دانگل iLok نیاز ندارد. در حال حاضر، تنها فرمت پلاگین پشتیبانی شده AAX است، به این معنی که فقط برای کاربران Pro Tools در دسترس است، با این حال PSPaudioware می‌گوید نسخه‌های VST3 و AU اواخر امسال وارد بازار خواهند شد.

دسترسی

PSP auralControl اکنون در وب سایت PSPaudioware موجود است و در حال حاضر با قیمت اولیه 39 دلار عرضه می شود. پس از 30 سپتامبر 2022، قیمت به 49 دلار افزایش می یابد.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر