پلاگین AMEK EQ 250 توسط Plugin Alliance منتشر شد

دوشنبه, 31 مرداد 1401

پلاگین AMEK EQ 250 توسط Plugin Alliance منتشر شد

Plugin Alliance پلاگین اکولایزر استریو AMEK EQ 250 را منتشر کرده است. AMEK EQ 250 که توسط AMEK و Brainworx با استفاده از تکنیک های مدل سازی خود توسعه داده شده است، بر اساس یکی از اولین اکولایزرهای پارامتریک موجود، Sontec MEP 250ex EQ است.

این پلاگین دارای پنج باند همپوشانی است که هر کدام 12 دسی بل برش یا تقویت را ارائه می دهند و هر کانال دارای فیلترهای متغییر بالا گذر و پایین گذر با شیب 12 دسی بل / اکتاو است. یک کنترل مقیاس بهره کنترل کلی بر ضریب تنظیم بهره هر باند EQ را فراهم می کند، کنترل از 50٪ (نصف مقدار افزایش) تا 200٪ (دو برابر مقدار) متغیر است. یک پارامتر Invert به شما امکان می دهد هر پنج باند را معکوس کنید و برش ها را به تقویت و بالعکس تبدیل کنید. AMEK EQ 250 همچنین یک عملکرد گوش دادن خودکار را ارائه می دهد که وقتی فعال شود با کلیک بر روی فرکانس یا کنترل های Q مربوطه، باندهای فرکانسی را به صورت انفرادی نمایش می دهد.

علاوه بر تکرار عملکرد دستگاه آنالوگ اصلی، AMEK EQ 250 برخی از عملکردها را اضافه می کند که با واحدهای سخت افزاری در دسترس نبودند و تطبیق پذیری افزونه را در محیط استودیو مدرن افزایش می دهد. پردازش Mid-side به عنوان جایگزینی برای عملکرد چپ / راست معرفی شد، یک کنترل Mono Maker به شما امکان می دهد فرکانس های پایین را به صورت مونو جمع کنید و محدوده 20 هرتز تا 2 کیلوهرتز را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین یک کنترل عرض استریو از (0 تا 400٪) برای افزایش افکت ها و یک کنترل THD برای ایجاد اعوجاج هارمونیک وجود دارد.

 

پلاگین AMEK EQ 250 توسط Plugin Alliance منتشر شد

 

یک نوار ابزار در بالای رابط کاربری گرافیکی به کاربران امکان دسترسی به عملکردهای Undo و Redo را می دهد که می توانند برای 32 مرحله کار کنند و آزمایش صداها و سپس بازگشت به تنظیمات قبلی را آسان می کند. هر پیش‌تنظیمی همچنین قادر به ذخیره چهار تنظیمات است که می‌توان آن‌ها را با استفاده از دکمه‌های A/B/C/D تغییر داد و همچنین راهی برای شنیدن تنظیمات مختلف فراهم می‌کند، دکمه‌ها همچنین می‌توانند خودکار شوند و امکان انجام تنظیمات مختلف را فراهم کنند. تنظیمات در بخش های مختلف آهنگ ها با یک نمونه پلاگین مشابه.

این افزونه در فرمت های AAX DSP، AAX Native، AU، VST2 و VST3 موجود است. سیستم‌عامل‌های ویندوز 8 تا ویندوز 11 و همچنین از macOS 10.11 تا macOS 12 پشتیبانی می‌شوند. به استثنای AAX، این افزونه به‌طور طبیعی از Apple Silicon پشتیبانی می‌کند.

دسترسی

AMEK 250 EQ اکنون عرضه شده است و در حال حاضر 179.99 دلار قیمت دارد.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر