Native Instruments Traktor Pro Plus را ارائه داد

دوشنبه, 31 مرداد 1401

شرکت Native Instruments ، Traktor Pro Plus را راه اندازی کرد

Native Instruments Traktor Pro Plus را راه‌اندازی کرده است، یک اشتراک افزودنی جدید برای Traktor Pro 3. این سرویس جدید طیف وسیعی از ابزارها و جلوه‌های انحصاری اضافی را از Soundwide باز می‌کند، نام تجاری چتری که شامل iZotope، Plugin Alliance و Brainworx می‌شود. خود Traktor Pro 3 برای خرید دائمی در دسترس خواهد بود.

از ماه آگوست، Traktor Pro Plus شاهد معرفی Ozone Maximiser از iZotope خواهد بود. Native Instruments که در اصل برای استفاده در استودیو طراحی شده بود ادعا می کند که نرم افزار محدود کننده محبوب اکنون در یک رابط DJ-پسند ادغام شده است.

دومین افزوده جدید به شکل Pattern Player است، یک سازنده حلقه درام سفارشی که به دی‌جی‌ها اجازه می‌دهد تا نمونه‌های ریتم را لایه‌بندی کنند تا ترکیب‌های خود را در طول استراحت یا انتقال غنی‌تر کنند. این ابزار برای استفاده زنده بهینه شده است و می توان آن را با بخش FX بسیاری از کنترلرهای عملکرد تراکتور از جمله S4MK3 و X1 کنترل کرد.

ویژگی‌های انحصاری بیشتری به‌صورت فصلی به Traktor Pro Plus اضافه می‌شود و همچنین به‌روزرسانی‌های تعمیر و نگهداری که برای کل پایگاه کاربر در دسترس خواهد بود، به این معنی که حتی غیر مشترکین نیز از به‌روزرسانی‌های سازگاری رایگان منظم و رفع اشکال بهره‌مند خواهند شد. کاربرانی که اشتراک خود را متوقف یا لغو می‌کنند، به سادگی به مجموعه ویژگی Tracktor Pro 3 برمی‌گردند، در حالی که تنظیمات و نقشه‌برداری‌های آنها ذخیره می‌شود و پس از فعال‌سازی مجدد اشتراک Pro Plus، دوباره در دسترس قرار می‌گیرند.

دسترسی

Traktor Pro Plus هم اکنون در فروشگاه اینترنتی Native Instruments موجود است. هزینه اشتراک ها 4.49 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده / 4.99 یورو در ماه یا 44 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده / 49 یورو در سال است. مجوزهای سالانه در حال حاضر با 50٪ تخفیف تا 1 سپتامبر 2022 ارائه می شود.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر