BlankFor.ms - سینت سایزر نوار از Spitfire Audio

جمعه, 28 مرداد 1401

BlankFor.ms - سینت سایزر نوار از Spitfire Audio

Spitfire Audio با تایلر گیلمور با نام مستعار Blankform.ms برای تولید BlankFor.ms - Tape Synths، یک کتابخانه نمونه جدید که با استفاده از مجموعه ضبط‌کننده‌های کلاسیک و منحصر به فرد هنرمند بروکلین، پدال‌ها و تجهیزات غیرمعمول ایجاد شده است، همکاری کرده است.

صداهای موجود در کتابخانه با پخش صدا از طیفی از ضبط کننده های ضعیف از طریق انواع پدال های کمیاب و کلاسیک، تراشه های تاخیری قدیمی و دستگاه های شکل دهنده صدا ایجاد می شوند. دستگاه‌های مورد استفاده در این فرآیند عبارتند از واکمن سونی، پخش‌کننده نوار کاست کتابخانه کنگره C1، مجموعه‌ای از ماشین‌های Tascam و یک سیستم مدولار. نتایج به شدت از طریق تغییر گام، اتصال نوار، فیلتر کردن، اعوجاج، سنتز دانه‌ای و موارد دیگر پردازش شدند.

چشم انداز اولیه تایلر برای کتابخانه این بود که صداهای اصلی سینتی سایزر را از طریق هر ضبط کننده پخش کند، که کاربر می توانست با چرخ مود حرکت کند. اسپیت‌فایر می‌گوید که این ایده سپس شامل آهنگ‌های مصنوعی پیچیده، مدارهای تاخیری، مدارهای اعوجاج آنالوگ، و پدال‌های افکت‌ها می‌شود که از زنجیره‌های سیگنال مختلف برای تخریب، طعم، رنگ و محیط عبور می‌کنند.

این فرآیند بیش از 150 سطح صدا را در 28 ایستگاه از پیش تنظیم اصلی تولید می کند که به دسته های Pad، Keys و Arp تقسیم می شوند. 110 پیش تنظیم دیگر که توسط خود BlankFor.ms ساخته شده است، تعداد کلی را به 138 پیش تنظیم می رساند، که همگی به عنوان نقطه شروع طراحی شده اند تا به کاربران فرصت های بیشتری را برای ایجاد صداهای خود ارائه دهند.

طیف وسیعی از کنترل‌ها در افزونه موجود است، با یک کنترل Expression یک سطح کلی برای پچ انتخاب شده ارائه می‌کند، در حالی که یک نوار لغزنده Dynamics به کاربران اجازه می‌دهد بین چندین سطح از تکنیک‌های پردازش مختلف حرکت کنند. کنترل‌های Attack، Decay، Sustain و Release وجود دارد و یک تابع نقطه شروع برای برش بیشتر نمونه بارگذاری شده در دسترس است. یک ریورب داخلی شامل هفت پاسخ ضربه ای است که از استودیوها و اتاق های کوتاه گرفته تا کلیساها و سالن های طولانی را شامل می شود.

ویدیوی دقیق زیر را تماشا کنید تا ببینید و بشنوید چه پیشنهادی دارد.

 

 

BlankFor.ms - Tape Synths در داخل پلاگین Spitfire میزبانی می شود که در فرمت های VST2، VST3، AU و AAX موجود است و 10.5 گیگابایت فضای دیسک را اشغال می کند. این کتابخانه همچنین با NKS سازگار است و امکان ادغام پیشرفته با کنترلرهای Native Instruments را فراهم می کند.

دسترسی

BlankFor.ms - Tape Synths اکنون در وب سایت Spitfire Audio موجود است و قیمت آن 49 پوند شامل مالیات بر ارزش افزوده / 49 یورو است.

 

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر