Harrison Mixbus 32C به روز شد

دوشنبه, 24 مرداد 1401

Harrison Mixbus 32C به روز شد

هریسون یک به روز رسانی رایگان برای نرم افزار Mixbus 32C DAW منتشر کرده است. نسخه 8.1 این نرم افزار ویژگی های جدیدی مانند Mixer Scenes، اصلاحات پیشنهادی کاربر و بهبود ویژگی های راه اندازی کلیپ و نشانه معرفی شده در نسخه 8 و همچنین تعدادی بهبود کلی و رفع اشکال را معرفی می کند.

ویژگی جدید Mixer Scenes به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت تنظیمات میکسر را ذخیره و فراخوانی کنند و این امکان را فراهم می کند تا به نسخه های مختلف میکس گوش داده و مقایسه A / B بین آنها را انجام دهد. همه پارامترهای میکسر را می توان در یک صحنه ذخیره کرد، از جمله موقعیت فیدر، پان، سطوح ارسال و ارسال، یکسان سازی، تنظیمات کمپرسور و تنظیمات پلاگین. در مجموع هشت ترکیب مختلف را می توان ذخیره کرد، که می توان آنها را از طریق یک پنجره Mixer Scenes در رابط یا با استفاده از کلیدهای عملکرد روی صفحه کلید QWERTY فراخوانی کرد.

 

Harrison Mixbus 32C به روز شد

 

Clip Launching یک ویژگی چیدمان مبتنی بر حلقه است که ابتدا در نسخه 8 پیاده سازی شد تا ابزارهایی شبیه به ابزارهای موجود در نرم افزارهایی مانند Logic Pro X و Ableton Live در اختیار کاربران Mixbus 32C قرار دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد بخش هایی از آهنگ را به کلیپ تبدیل کنید و آنها را در جدول زمانی نرم افزار ترتیب دهید. این ویژگی با آخرین به‌روزرسانی، بر اساس نظرات و پیشنهادات کاربران، موضوع بهبودها و اصلاحات متعددی بوده است و هریسون گفت که این ویژگی‌ها هنوز در حال توسعه هستند.

آهنگ‌های MIDI بدون ابزار اکنون می‌توانند در صادرات پایه گنجانده شوند و در نتیجه یک فایل MIDI یکپارچه همراه با فایل‌های صوتی صادر می‌شود. آهنگ‌های حاوی یک ابزار همچنین می‌توانند یک فایل MIDI صادر شده از آن‌ها با لغو انتخاب گزینه «اعمال مسیر / پردازش اتوبوس» داشته باشند، که در نتیجه داده‌های MIDI آهنگ قبل از افزونه ابزار صادر می‌شود.

این به روز رسانی برای همه کاربران Mixbus 32C که مجوز نسخه 8 را دارند به صورت رایگان در دسترس است. هریسون همچنین یک نسخه آزمایشی رایگان را برای کاربران جدیدی که می خواهند نرم افزار را امتحان کنند ارائه می دهد.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر