Mad Professor سخت افزار Green Wonder را منتشر کرد

شنبه, 29 مرداد 1401

Mad Professor سخت افزار Green Wonder را منتشر کرد

پروفسورهای دیوانه فنلاندی The Green Wonder را معرفی کردند، پدال جدید اوردرایو با خروجی بالا. یک نسخه به روز شده از شگفت انگیز سبز کوچک بسیار دوست داشتنی، پروفسور دیوانه طراحی را به دقت تنظیم کرده است تا از تطبیق پذیری بیشتر این پدال بهره مند شود.

هری کوسکی، مدیر عامل Mad Professor: "در اینجا برداشت ما از جدیدترین پدال سبز است!"

گیتاریست‌ها که توسط سازنده ادعا می‌شود به‌عنوان پدال اوردرایو/ تقویت‌کننده نهایی با فضای سر بالا، طیف وسیعی از کاربردهای آن را در زنجیره سیگنال خود پیدا می‌کنند. Green Wonder به گونه ای طراحی شده است که با پیکاپ های تک کویل و هامباکینگ و همچنین انواع مختلف آمپر به خوبی کار می کند. Green Wonder حتی با اعوجاج های قوی بر روی کانال های تمیز یا بیش از حد فعال می درخشد. با خروجی بالای خود، این پدال سطح کافی را برای فشار دادن قسمت جلویی آمپر لوله به یک برش طبیعی فراهم می کند.

Green Wonder دارای کنترل‌های Bass و Treble و همچنین برجستگی جزئی در رنگ‌بندی کلی است. این به شما امکان می دهد انتهای بالا یا پایین را برش دهید یا بلند کنید تا به شما کمک کند با هر چرخ دنده ای که استفاده می کنید، آن لحن عالی را شماره گیری کنید. دستگیره های دیگر کنترل صدا و درایو را ارائه می دهند و فضای کافی را برای طیف وسیعی از صداهای قابل استفاده گیتار فراهم می کنند.

 

 

دسترسی

The Green Wonder در اکتبر 2022 به بازار منتشر خواهد شد.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر