به روز رسانی نرم افزار Nemesis

پنجشنبه, 20 مرداد 1401

به روز رسانی نرم افزار Nemesis

Tone2 Audiosoftware به روز رسانی برای سینتی سایزر نرم افزار Nemesis خود را اعلام کرده است. نسخه 2.4 به صورت دانلود رایگان برای تمامی کاربران Nemesis در دسترس است و برخی از ویژگی های جدید و همچنین پیاده سازی تعدادی بهبود و رفع اشکال را معرفی می کند.

Nemesis یک سینت سایزر نرم افزاری همه کاره است که طیف وسیعی از روش های سنتز دیجیتال را ارائه می دهد. Waveshaping، مدولاسیون فاز / FM، افزودنی، PWM، مدولاسیون حلقه، اعوجاج فاز و موارد دیگر همگی ارائه می‌شوند، با Tone2 ادعا می‌کند که این ساز علاوه بر صداهای متالیک کلاسیک و سنتز FM خنک، می‌تواند صداهای گرم، نرم و خامه‌ای را نیز ارائه دهد. یک حالت NeoFM، که سازنده ادعا می کند منحصر به فرد Nemesis است، مزایای سنتز FM واقعی را با مدولاسیون فاز معمولی FM ترکیب می کند و تنوع بیشتری از گزینه های تونال را ارائه می دهد.

این ابزار دارای 48 افکت داخلی است، با گزینه های مسیریابی انعطاف پذیر که طیف گسترده ای از گزینه ها را به کاربران ارائه می دهد. یک arpeggiator قدرتمند و آسان برای استفاده گنجانده شده است، که همچنین از برخی عملکردهای پیشرفته اختیاری مانند آکورد خودکار، پخش چند صدایی، سر خوردن، نوسان یا ادغام ماتریس پشتیبانی می کند. ده‌ها منبع مدولاسیون در ماتریس مدولاسیون Nemesis موجود است که تقریباً همه پارامترها می‌توانند تا سرعت صدا کنترل شوند. یک تابع یادگیری MIDI نیز گنجانده شده است، با کاربرانی که می توانند روی یک پارامتر کلیک راست کنند تا آن را به کنترل کننده خود اختصاص دهند.

به روز رسانی

با معرفی نسخه 2.4، نسخه های VST3 و مستقل اکنون بر روی پلتفرم مک در دسترس هستند و علاوه بر سازگاری با اینتل، از پردازنده اصلی M1 نیز پشتیبانی می کنند. نسخه Audio Unit از یک رابط کاملاً جدید بهره می برد و همه نسخه های پلاگین اکنون همه پارامترها را برای اتوماسیون در نرم افزار DAW در دسترس دارند.

همچنین تعدادی از اشکالات رفع شده است، از جمله:

راه‌حل‌هایی برای بسیاری از DAW‌هایی که پلاگین VST3 را به درستی مقیاس‌بندی نکرده‌اند
اتوماسیون در نسخه VST3 با پارامترهایی که پشت شکاف دهم بودند کار نمی کرد
راه حل برای اشکال در Ableton و FL Studio که استاندارد AudioUnit2 را به درستی رعایت نکرده و AudioUnit را نمایش نمی دهد.
راه حل برای باگ Ableton که پارامترهای اتوماسیون نسخه VST3 را به درستی پیکربندی نکرده است.
راه حل برای یک اشکال Reaper که پارامترهای اتوماسیون را به اشتباه نشان می دهد

نسخه 2.4 اکنون به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای همه کاربران فعلی Nemesis در دسترس است. برای کسانی که تازه وارد این ساز شده اند، در حال حاضر (8 آگوست 2022) مستقیماً از وب سایت Tone2 با 99 دلار 99 دلار در دسترس است که از قیمت معمولی 149 دلاری 149 دلار کاهش یافته است.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر