شرکت IK Multimedia سیستم AmpliTube TONEX را منتشر کرد

جمعه, 21 مرداد 1401

IK Multimedia AmpliTube TONEX

IK Multimedia از انتشار AmpliTube TONEX خبر داده است، یک اکوسیستم نرم افزاری جامع مبتنی بر فناوری جدید قدرتمند AI Machine Modeling که به کاربران امکان می دهد دستگاه های خود را مدل کنند و همچنین با هزاران مدل صدای فوق العاده واقعی آمپلی فایرها و پدال ها پخش و ضبط کنند. این اکوسیستم جدید شامل سه محصول نرم افزاری و یک دستگاه سخت افزاری است که مدل سازی، ضبط تقویت کننده و تقویت مجدد را در یک واحد ترکیب می کند.

نرم افزار

عنصر نرم افزاری سیستم TONEX هم به عنوان یک برنامه برای PC و Mac و هم به عنوان یک برنامه برای کاربران iPhone و iPad ارائه می شود. فناوری جدید Machine Modeling IK Multimedia به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی صدای هر آمپلی فایر، کابینت یا پدال را مدل کرده و آن را با دقت صوتی به یک پلاگین تبدیل کنند که به گفته این شرکت عملاً قابل تشخیص از واقعیت نیست.

علاوه بر به اشتراک گذاشتن نتایج خود با جامعه آنلاین TONEX، کاربران همچنین می‌توانند فوراً بیش از 1000 الگوی تون ممتاز ایجاد شده توسط IK Multimedia را با استفاده از مجموعه‌ای از پرطرفدارترین تقویت‌کننده‌ها و پدال‌های جهان پخش کنند.

 

اکوسیستم مدل سازی آمپر و افکت TONEX

 

یک بخش ویرایش جامع در نرم‌افزار یکسان سازی، گیتینگ نویز، فشرده‌سازی قبل و بعد، کنترل‌های عمق و حضور، و همچنین مدل‌سازی ریورب و کابینت با کیفیت بالا را از طریق فناوری VIR (واکنش ضربه‌ای حجمی) فراهم می‌کند. IK Multimedia.

نسخه PC و Mac نرم افزار یا به عنوان یک برنامه مستقل، به عنوان یک پلاگین برای همه نرم افزارهای اصلی DAW یا مستقیماً در AmpliTube 5 کار می کند که در آن الگوهای تن در کنار تجهیزات معمولی AmpliTube ظاهر می شوند. برنامه iPhone/iPad یک نسخه مستقل و همچنین یک پلاگین AU را برای همه برنامه‌های اصلی DAW موبایل ارائه می‌کند.

در نهایت، Tone Models در بخش اختصاصی جدید ToneNET، پلتفرم اشتراک‌گذاری آنلاین و اجتماعی IK Multimedia که ناوبری، نمایش‌های نمایشی و دانلود فوری مدل‌های Premium Tone و محتوای ایجاد شده توسط کاربر را ارائه می‌دهد، در دسترس خواهد بود.

مطابق با سایر نرم افزارهای ارائه شده IK Multimedia، سه نسخه موجود خواهد بود که هر کدام دارای ویژگی های یکسان هستند اما دارای تعداد متفاوتی از مدل های Premium Tone از جمله: TONEX SE (مدل های 200 تن)، TONEX (مدل های 400 تن) و TONEX MAX هستند. (مدل های 1000 تن). یک نسخه رایگان نیز در دسترس خواهد بود که به همه امکان می دهد قابلیت های فناوری مدل سازی جدید را تجربه کنند.

TONEX را ضبط کنید

الگوهای تن را می توان در TONEX با استفاده از یک رایانه مدرن مجهز به رابط صوتی معمولی و حداقل تجهیزات اضافی ایجاد کرد. IK Multimedia ادعا می‌کند که رابط AX I/O آن به دلیل عملکرد اختصاصی Amp Out، یک نامزد ایده‌آل است. برای اینکه هر کسی بتواند به راحتی الگوهای صدا را ایجاد کند، این شرکت TONEX Capture را ایجاد کرد، یک دستگاه سخت افزاری یکپارچه که سیگنال خروجی خط را از یک رابط صوتی استاندارد می گیرد و یک تقویت کننده را به گیتار تغذیه می کند.

 

کارت کپچر TONEX

 

سپس می‌توان دستگاه را بین خروجی تقویت‌کننده و کابینت قرار داد و یک سیگنال الگو را از طریق خروجی خط خود به رابط کاربر ارسال می‌کند، در حالی که به تقویت‌کننده اجازه می‌دهد به طور عادی کار کند. همین فرآیند برای پدال‌های افکت‌های مدل‌سازی نیز اعمال می‌شود، و علاوه بر عملکرد Tone Model، TONEX Capture به عنوان یک جعبه تقویت مجدد استاندارد دو برابر می‌شود.

نسخه‌های این نرم‌افزار به همراه TONEX Capture همگی در ماه سپتامبر منتشر می‌شوند و در حال حاضر برای پیش‌سفارش با قیمت‌های اولیه ویژه در دسترس هستند.

TONEX SE - قیمت اولیه 99.99 یورو (قیمت عادی 149.99 یورو)

TONEX - قیمت اولیه 149.99 یورو (قیمت عادی 249.99 یورو)

TONEX MAX - 249.99 یورو قیمت اولیه زمان محدود (399.99 یورو قیمت معمولی)

کاربران AmpliTube 5 MAX یک کوپن تخفیف اضافی 50 یورویی در TONEX MAX دریافت خواهند کرد.

TONEX Capture - قیمت اولیه 199.99 یورو (قیمت معمولی 249.99 یورو) - شامل TONEX SE

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر