نسخه فنی T-Warmer

دوشنبه, 17 مرداد 1401

نسخه فنی T-Warmer

Techivation از انتشار T-Warmer، جدیدترین افزونه به مجموعه رو به رشد پلاگین های محاسباتی خود خبر داده است. Techivation بیان می‌کند که این آخرین پیشنهاد با هدف ایجاد ابزاری مؤثر برای افزودن اشباع هارمونیک موسیقی منحصر به فرد به فرکانس‌های پایین و متوسط ​​توسعه یافته است.

رابط کاربری گرافیکی T-Warmer از همان رویکرد تمیز و ساده مانند سایر پلاگین‌های موجود در محدوده Techivation پیروی می‌کند. یک دستگیره گرم مرکزی بزرگ تعیین می کند که چقدر اشباع اعمال می شود، در حالی که لغزنده های ورودی و خروجی در هر طرف امکان تنظیم دقیق بهره را از طریق افکت فراهم می کنند. یک کنترل فرکانس به کاربران اجازه می دهد فرکانس مرکزی محدوده ای را که پردازش می شود تنظیم کنند و به طور پیوسته از 20 تا 600 هرتز متغیر است. یک کنترل ترکیبی قابلیت پردازش موازی را فراهم می کند و چهار دکمه با برچسب Phat، Smooth، Hard و Warm دسترسی به چهار حالت اشباع مختلف

چهار حالت افکت گزینه‌های تونال متنوعی از اشباع ظریف در هنگام استفاده از حالت Smooth تا اعوجاج‌های تهاجمی‌تر و تهاجمی‌تر صدای ارائه شده توسط حالت سخت را ارائه می‌دهند. مانند سایر پلاگین‌های Techivation، برخی از ویژگی‌های مفید مانند عملکردهای لغو و انجام مجدد و ابزار مقایسه داخلی A/B ظاهر می‌شوند.

T-Warmer در ویندوز 7 به بعد و همچنین macOS X 10.11 (El Capitan) و نسخه های جدیدتر پشتیبانی می شود. این افزونه همچنین سازگاری بومی با پردازنده های M1 اپل را ارائه می دهد. از نظر فرمت، تمامی نسخه های VST، VST3، AAX و AU موجود هستند.

در حال حاضر از وب‌سایت Techivation در دسترس است و در حال حاضر با قیمت اولیه 29 دلار ارائه می‌شود که از قیمت کامل 39 دلار کاهش یافته است. دارندگان سایر افزونه‌های Techivation واجد شرایط پیشنهاد ویژه وفاداری 19 دلاری هستند.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر