پدال اوردرایو Wampler Moxie

جمعه, 21 مرداد 1401

پدال اوردرایو Wampler Moxie

Wampler جدیدترین پدال خود را با نام Moxie منتشر کرده است، یک پدال اوردایو بر اساس یک Ibanez TS10 Tube Screamer. Tube Screamer اصلی یکی از شبیه‌سازی‌شده‌ترین طرح‌های مدار در جهان در تمام دوران است، با بسیاری از شرکت‌ها برای بازسازی انواع TS808 و TS9 پدال کلاسیک. با این حال، TS10 همیشه مورد علاقه بنیانگذار و مدیر عامل Wampler برایان Wampler بوده است، به طوری که Moxie نشان دهنده "برخورد پیچ ​​خورده" او در مدار قدیمی است.

Wampler می‌گوید که پدال به صدای اصلی وفادار می‌ماند و از تراشه کلاسیک 4558 قدرت می‌گیرد، اما برخی ویژگی‌ها برای افزایش تطبیق‌پذیری و دامنه صداهای پیشنهادی اضافه شده‌اند. سوئیچ "صدا" پاسخ فرکانس بالا و پایین پدال را افزایش می دهد تا به مقابله با برآمدگی میان برد برجسته موجود در پدال اصلی کمک کند. سوئیچ دوم با برچسب "Fat" باعث قطع شدن ماسفت می شود و مقدار قابل توجهی سود اضافی را معرفی می کند.

جدا از سوئیچ های جدید، پنل جلویی ساده پدال تنها دارای کنترل های صدا، افزایش و تن صدا و یک کلید پا برای فعال کردن یا دور زدن جلوه است. این دستگاه برق 9 تا 18 ولت را می پذیرد و 11 میلی آمپر در 9 ولت و 16 میلی آمپر در ولتاژ 18 ولت می کشد.

 

 

Moxie اکنون با قیمت 149.97 دلار در دسترس است. اطلاعات بیشتر در وب سایت Wampler موجود است.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر