کمپرسور چند باند Toneboosters MBC

پنجشنبه, 20 مرداد 1401

کمپرسور چند باند Toneboosters MBC

Toneboosters طیف وسیعی از افزونه های پردازش و افکت و همچنین یک سینتی سایزر آنالوگ مجازی را ارائه می دهند. آخرین پیشنهاد آنها، MBC، تعدادی پردازنده را گرد هم می آورد که فشرده سازی چند باند، اشباع و پردازش عرض استریو را در یک پلاگین واحد ترکیب می کند.

رابط گرافیکی پلاگین حول یک صفحه نمایش طیفی بزرگ ساخته شده است، جایی که کاربران می توانند فرکانس باندهای متقاطع را ایجاد و تغییر دهند. در مجموع 10 باند فشرده سازی موجود است که هر باند قادر به اعمال دو منحنی فشرده سازی است. هر دو حالت فشرده سازی بالا و پایین در دسترس هستند، و این دو همچنین می توانند در یک باند واحد ترکیب شوند. همه کنترل‌های مورد انتظار وجود دارند، با پارامترهای آستانه، نسبت، برد و زانو در پایین سمت چپ رابط کاربری گرافیکی و کنترل‌های Attack، Release و Trick Gain در برگه تنظیمات در سمت راست ظاهر می‌شوند.

بخشی در پایین سمت چپ رابط دسترسی به کنترل‌های اشباع افزونه را فراهم می‌کند، با لغزنده‌هایی که امکان کنترل پارامترهای Width، Saturation و Drive را فراهم می‌کند. همانند عملکرد چند باندی بخش کمپرسور MBC، این پارامترها نیز برای هر یک از باندهای ایجاد شده به صورت جداگانه اعمال می‌شوند، و اجازه می‌دهند پردازش اشباع و عرض در محدوده‌های فرکانسی خاص به جای سراسری در کل طیف اعمال شود. یک نوار ابزار در بالای رابط کاربری گرافیکی تعدادی توابع مفید از جمله مقایسه A/B، عملکردهای لغو و انجام مجدد، بارگیری و ذخیره تنظیمات از پیش تعیین شده و همچنین توابع کپی و چسباندن برای انتقال تنظیمات پارامتر بین باندها از طریق پلاگین به کلیپ بورد داخلی

MBC اکنون از وب سایت Toneboosters در دسترس است. نسخه‌های VST، AAX، AU و مستقل در دسترس هستند و قیمت افزونه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 20.22 پوند است.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر