کنترل کننده Delta-MIDI Minimoog Kickstarter

پنجشنبه, 20 مرداد 1401

کنترل کننده Delta-MIDI Minimoog Kickstarter

Delta-MIDI (ΔMIDI) در حال حاضر در حال اجرای یک کمپین Kickstarter برای تأمین مالی اولین پروژه عمومی خود، 001: Model D، یک کنترلر MIDI سخت افزاری اختصاصی است که برای کار با سرگرمی های مجازی سینت سایزر Minimoog Model D طراحی شده است.

این دستگاه کنترل کاملی بر ابزارهای مجازی مبتنی بر Minimoog مانند Arturia Mini V، Native Instruments Monark، UAD Minimoog و GForce MiniMonsta و دیگران را در هر محیط DAW ارائه می دهد. اگر پروژه موفقیت آمیز باشد، سازنده ادعا می کند که کنترل کننده به عنوان سخت افزار منبع باز در دسترس خواهد بود.

این کنترلر در حال حاضر با صفحه مشکی و حروف طلایی عرضه می شود و بسته به موفقیت کمپین، گزینه ای برای معرفی یک نوع سفید و یک نسخه سازگار با Eurorack دارد. این واحد در مجموع دارای 44 کنترلر است که در پنل جلویی 21 پتانسیومتر آنالوگ، شش دستگیره شش مرحله ای، 15 سوئیچ ضامن، دو سوئیچ ضامن و سه نشانگر LED وجود دارد. یک دکمه Sync انتقال فوری تنظیمات را ارائه می دهد، در حالی که یک دکمه Map به شما امکان می دهد کانال MIDI و شماره های CC را برای حداکثر سازگاری و انعطاف پذیری تغییر دهید. برق از طریق گذرگاه USB تامین می شود و دستگاه دارای یک رابط MIDI-USB مطابق با کلاس است.

این پروژه اکنون در Kickstarter با تعهدات از 252 یورو شروع می شود.

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انصراف از نظر