میکسر دیجیتال پری سونیوس مدل StudioLive 16

میکسر دیجیتال پری سونیوس مدل StudioLive 16 یکی از باکیفیت ترین میکسر ها می‌باشد. این میکسر در استدیو ها و پخش های زنده می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
تولید کننده: برند پری سونیوس
تماس برای قیمت
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

میکسر دیجیتال پری سونیوس مدل StudioLive 16

میکسر دیجیتال پری سونیوس مدل StudioLive 16 یکی از باکیفیت ترین میکسر ها می‌باشد. این میکسر در استدیو ها و پخش های زنده می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این میکسر دارای 16 کانال صوتی می‌باشد و کمپانی پری سونیوس برای این میکسر دیجیتال 10 خروجی فیزیکی طراحی نموده است. همچنین خروجی اصلی این میکسر شامل دو خروجی می‌باشد.

صفحه نمایش این میکسر برای کنترل راحت تر ابزارها و فیچر های گرافیکی بصورت لمسی طراحی شده است. این میکسر از اکولایزر پارامتریک 4 و 6 باند برای بهبود کیفیت صدا استفاده می‌کند. همچنین یک خروجی لامپ در گوشه سمت چپ این میکسر طراحی شده است.

این خروجی برقی معادل 12 ولت دارد و شما با استفاده از آن در محیط های تاریک نیز می‌توانید به راحتی با میکسر کار نمایید. چیزی که در مورد منبع تغذیه این میکسر می‌توان گفت این است که این منبع تغذیه قادر به فعالسازی با استفاده از ولتاژ های 100 تا 240 ولت 50/60 هرتز می‌باشد.

 در مورد اتصالات این میکسر به کامپیوتر، این میکسر قابلیت آن را دارد که هم با استفاده از کابل شبکه و هم از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل شود. در پشت میکسر 10 خروجی میکس و دو خروجی اصلی برای میکسر در نظر گرفته شده است. همچنین شما برای در پشت این میکسر ورودی و خروجی های RCA را هم خواهید داشت.

نام ویژگی مقدار ویژگی
مشخصات
وزن 10.5 کیلو گرم
نوع میکسر دیجیتال
تعداد کانال 16
تعداد ورودی میکروفن 16
پشتیبانی از فانتوم پاور بله
تعداد خروجی 2
نوع فیدر فیدر موتورایز
تعداد فیدر 17 عدد
افکت صوتی بله
اتصال کامپیوتر شبکه و USB