نوشته های بلاگ  "2022"  از "خرداد"

5 اشتباه در ضبط صدا


همه می خواهند صدای عالی در ضبط آواز خود داشته باشند، درست است؟ بیشتر مهندسان می‌توانند در مورد تکنیک‌هایی که باید استفاده کنید به شما نکاتی ارائه دهند، اما موارد وجود دارد که قطعاً باید از آنها اجتناب کنید، جزئیاتی که اغلب نادیده گرفته می‌شوند.

راهنمای خرید کارت صدا


انتخاب کارت صدای مناسب می تواند کمی سخت به نظر برسد. انواع پیکربندی های ورودی و خروجی مختلف، انواع اتصال، فرمت ها و بسیاری گزینه های دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

ابزار انتخاب حرفه ای


شما همیشه اینقدر زمان ندارید تا بخواهید دور تا دور شکل را Select کنید. در شکل های بزرگ انتخاب دور تا دور شکل آن هم با نقطه‌گذاری کار زمان‌گیری هست.

ابزار انتخاب دستی در فتوشاپ


ابزار های انتخاب دستی در نرم‌افزار فتوشاپ شامل تصویر زیر می‌باشند. این دسته از ابزارها برای انتخاب‌های (Select) دستی استفاده می‌شود. یعنی شما باید به صورت دستی دور تا دور محیط مدنظر خود را انتخاب (Select) کنید.

ابزار انتخاب (Select) اشکال هندسی


ابزار‌هایی که در شکل زیر مشاهده می‌کنید، ابزار انتخاب اشکال هندسی هستند. یکی دیکر از کاربردی ترین ابزار در نرم‌افزار فتوشاپ، ابزار های انتخاب (Select) می‌باشد.

ابزار انتقال در فتوشاپ


مهمترین ابزار انتقال در فتوشاپ ، ابزار “Move Tool” می باشد. همان طور که از اسم این ابزار مشخص است، از این ابزار برای جابه‌جایی استفاده می‌شود. کلید میانبر این ابزار حرف “V” است.

شروع کار با فتوشاپ


فتوشاپ ( Photoshop ) یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته است. کار اصلی این نرم‌افزار، تدوین و ادیت عکس است که می‌توان با امکانات موجود در عکس‌ها تغییرات بسیار زیاد و متنوع‌ای را به وجود آورد.

معرفی نرم افزار ادوب ادیشن


با یکی دیگه از آموزش های اداب ادیشن در خدمتتون هستیم. این اموزش اول از سری اموزش های از صفر تا صد اداب ادیشن است که ما در این اموزش قصد داریم ورژن ۲۰۲۰ را مورد بررسی قرار دهیم تا با قابلیت های جالب و جدید این ابر برنامه به قول من آشنا شویم.

میکسر اکوچنگ


میکسر های اکوچنگ از جمله میکسر هایی هستند که بدلیل قیمت پایین خیلی زیاد در ایران از آنها استفاده می‌شود. البته که کیفیت و کارایی این میکسر‌ها قابل مقایسه با دیگر برند های خارجی همچون دایناکورد نیست.

انواع میکروفن


در این مقاله قصد دارم بصورت تخصصی درمورد انواع میکروفن‌ها و نوع ساختار آنها توضیح دهم. البته هدف من از این توضیحات آشنایی شما عزیزان می‌باشد و قصد ندارم به صورت حرفه‌ای کارکرد این میکروفن ها را به شما یاد دهم.